2015. július 12., vasárnap

Bevezető

„Választási képességgel rendelkező teremtmények vagyunk, de megesik, hogy rosszul döntünk. Bántó szavakat mondunk, és vétünk egymás ellen. Ha az adott pillanatban jogosnak is tűntek a szemünkben, később megbánjuk ezeket. Mert nem szükségszerű, hogy a múltbeli hibáinkat a jövőben is elkövessük. Szakíthatunk hibás döntéseinkkel, és választhatjuk a kompromisszumokat és az újrakezdés lehetőségét saját boldogságunk érdekében.”


* Emily *

- Emily édesem kész vagy már? - kiállt fel anyu az emeletre, majd hallom ahogy jön fel a lépcsőn.
- Igen anyu. - mondtam egy jó kislányhoz híven. Apropó még nem mondtam? Tegnap voltam 18, szóval ma utazom. Utazom, jó messzire a szüleimtől. Londonba megyek. Az útnak nagyon örültem, de két jegyet kaptam, az egyik pedig eredetileg Harryé lett volna, a volt barátomé, most viszont a húgomat Elliet viszem magammal. Fél éve engedtük el egymást, inkább kényszerből mintsem saját döntésünkből...
Harry anyukája egy céget vezet, szóval elég tehetősek, én pedig egy egyszerű kereskedő családból származom, de nem bánom. Pénzünk ugyan kevés van, de hitünk annál több! Szilárdan hiszünk Istenben, és tudjuk ha kell, megsegít.
Harry anyja, Anne, nem díjazta, hogy a fia egy ilyen parasztlánnyal folytasson kapcsolatot, így másfél év boldogság után Harry kimondta: "vége". Ő elköltözött Londonba Annevel. És most én is oda készülök! Istenem, megőrültem! Kérlek add, hogy ne találkozzak vele, elvégre London nagy, nem? Nem szeretnék szembetalálkozni vele, elvégre tönkre tett lelkileg! Szakításunk után még 2 hónapig ki se mozdultam a házból, még templomba se mentem.
Kicipeltük a bőröndjeinket és feltettük a jó öreg furgonunkra, hogy apu kivihessen a reptérre minket Ellievel. A húgom borzasztóan örült, hogy velem jöhet, teljesen be volt zsongva, hogy anyuék nélkül utazik, és hogy Londonba megy, és hogy első lesz neki az, hogy megnézi a bevásárló központokat. Nos, igen, húgom és én sokban különböztünk: őt jobban érdekelte a divat és a bulizás. Engem viszont a könyvek csodálatos világa vonzott. Amikor olvastam az lehettem aki lenni akartam: gazdag hercegnő vagy éppen gonosz boszorkány, esetleg valami fél-angyal féleség. A könyveknek köszönhetően ismertem meg Harryt is. Istenem, már megint rá gondolok.
Miután a reptéren lecsekkoltunk, akkor döbbentem csak rá, hogy Londonba megyek. Londonba, ahol Harry is van. Teljesen megörültem!

2 megjegyzés:

  1. Egy újabb blog amit már a prológus elolvasása után rögtön imádok is, és már alig tudom kivárni a történet részeit!! :) <3
    Hamar jöjjön az 1.rész! Puszillak

    VálaszTörlés
  2. Petrám <3
    Köszönöm, hogy írtál. Hamarosan hozom az első rész ;) Örülök hogy tetszik!
    All the love, M

    VálaszTörlés