2016. június 28., kedd

Szünet? Szünet.

Kedves olvasóim! (ha vagytok egyáltalán)

Gondolom senkit nem lep meg, ha azt mondom, hogy jó régen írtam nektek, amit nagyon sajnálok. :(
Eltűnésem okai pedig a következők:

Egy: nem volt ötletem. Tényleg, volt, hogy leültem a gép elé, hogy én már pediglen megírom a harmadik fejezetet, de egyszerűen nem jött semmi. Erőltetni meg nem akartam, mert mint mindannyian tudjuk, annak sosem lesz jó vége.

Kettő:  Lefoglal a másik blogom, a Harcolok érted. Mivel ez az első komolyabb blogom, ezt tart a második évadnál, és itt nagyjából kapok is visszajelzéseket, így egyértelmű, hogy ezt fogom jobban vinni.

És három: a visszajelzések hiánya. Íróból vagyok, nem tehetek róla de szükségem van a visszajelzésekre a munkámmal kapcsolatban. Jelen esetben ugyebár erről a blogról beszélgetünk, de ezt az összes többi blogomra is értem, én megírom a fejezetet, legépelem, közzé teszem, aztán pedig várok a csodára. Hogy ezalatt mit értek? Kommentet. Pipát. Építő vagy épp romboló kritikát. Egyszóval: visszajelzést. És az esetek 90%-ban ebből semmit nem kapok. Tudom, most azt mondjátok, hogy mit várok három fejezettől...
Naponta, hetente több órákat töltök azzal, hogy hirdessem a blogomat, fejlesszem a designt (ha tudom). Órákat ülök a füzet felett és várom, hogy meginduljanak belőlem a szavak és felírhassam: FEJEZET VÉGE. Aztán amikor kész, sokszor késő éjjelig ülök a gép előtt, hogy megkeressem a fejezethez illő zenét és képeket, hogy legépeljem a fejezetet, hogy minél előbb eljusson hozzátok. Ha összeadom az időt, amit arra fordítok, hogy elkészüljön egy szalon képes fejezet, akkor egy teljes nap jön ki. És én mit kapok ezért cserébe? Többnyire semmit... Van egy személy, aki néha hagy hozzászólást, és van még egy személy, aki néha ír kritikát. És ennyi.
Ne értsétek félre, nem telhetetlen vagyok, csak úgy érzem, hogy ha én ennyi időt fordítok arra, hogy nektek írjak, azt hittem, hogy megérdemlek egy-két hozzászólást vagy legalább pipát. Én NEKTEK írok, nem magamnak!


Szóval, végeredményben csak annyit szeretnék mondani, hogy jelenleg nekem sincs kapacitásom erre a blogra, és nektek sem ezek szerint. Törölni biztosan nem fogom, vissza fogok térni és be fogom fejezni, de hogy mikor, azt pontosan nem tudom.

Tehát a Diamond Eyes H.S. Fanfiction bizonytalan ideig szünetel.

Végezetül, ezt érdemes elolvasni mindenkinek, íróknak, olvasóknak egyaránt -------> KATT! 

 Majd jövök drágáim, hátha addigra többen leszünk :)


ALL THE LOVE M

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése